welcome

Tersenyum dalam Tekanan, Tegar dalam Ujian, Teguh dalam Pendirian dan Yakinlah slalu ada Metamarfosa Kehidupan

Rabu, 23 Mei 2012

♥♥ SEKEDAR RASA ♥♥


Aku mengenalmu sebagai sahabatku.. 
Tapi ada yg beda dgn perasaanku.. 
Terkadang hati ini tak mampu menerima rasa yg ada.. 
entah rasa suka atau seberkas rasa cinta.. 

Semakin ku dekat dgn mu.. 
Semakin kuat rasa ini.. 
Ada rasa kehilangan jika ku tak mendengar kbrmu.. 
Ada rasa cemburu membelenggu.. 
Jika kau dekat dgn dirinya.. 

Mungkinkah sekedar Rasa suka atau Cinta.. 
Aku pun tak mengerti.. 
Kenapa ini harus trjadi.. 

Aku tak mau jatuh cinta.. 
Aku tak mau hatiku terluka.. 
Krna semua itu akan menyiksa.. 

Tapi aku tak mampu melawan rasa
Yg ingin di cintai dan mencintai.. 
Kalau memang rasa cinta yg ku miliki.. 
Biarlah rasa itu yg akan menerima.. 
Dan merubah segalanya..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar